Termeni și condiții

1. DEFINITII SI TERMENI

Minimini.ro este denumirea comerciala a MINIMINI KIDS BOUTIQUE SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Mures, Sancraiu de Mures, Str. Muresului, Nr. 133i, avand numar de ordine in Registrul Comertului J26/1706/2023 cod unic de inregistrare fiscala 49101679.
Cumparator – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Minimini.ro(electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre minimini.ro si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.
Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Site – magazinul online gazduit la adresa web minimini.ro si subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ulu,emaili, telefonic iintentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Document – prezentele Termene si Conditii.
Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Minimini.ro, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (direct pe platforma minimini.ro, telefonic, e-mail, Facebook messenger, Instagram messenger, TikTok messenger sau Whatsapp) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
2.5. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

3. POLITICA DE VANZARE ONLINE

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzi ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator.
Pentru motive justificate minimini.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel minimini.ro.
3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
3.3 In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, Minimini.ro isi rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vederea protejarii informatiei din cadrul Site-ului.
3.4. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) .

4. COMANDA

4.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
4.2. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
4.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului. O comanda este considerata finala in momentul in care este confirmata telefonic sau prin email, dupa contactarea Cumparatorului de catre Vanzator.
4.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
4.5. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe adresa de mail office@minimini.ro, Facebook messenger, Instagram messenger, TikTok messenger, whatsapp furnizand datele necesare (date de livrare, specificatiile produsului) sau prin telefon la 0775 550 890, in acest caz fiind acceptate verbal Termeni si Conditiile.
4.6. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si suportand chleltuielile  de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese
4.7. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea trimite solicitarea completand formularul de retur de pe pagina Garantie si retur.
4.8. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:
4.8.1. pentru Comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
4.8.2. pentru Comenzile achitate ramburs prin restituirea contravalorii produsului in contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
4.9. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
4.10. Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator.
4.11. In cazul in care Cumparatorul sesizeaza ca a primit comanda neconforma standardelor minimini.ro, acesta poate depune o sesizare in scris, la adresa office@minimini.ro, urmand ca in termen de 3 zile lucratoare, Vanzatorul sa revina cu o solutionare.
4.12 Comanda Telefonica:

  • Independent de plasarea unei comenzi online pe pagina de internet www.minimini.ro pentru achizitionarea produselor, cumparatorul are posibilitatea de a plasa comanda telefonic prin apelarea nr. 0775 550 890, zilnic intre orele 9:00-17:00, de luni pana vineri.
  • Clientul are posibilitatea sa achite numerar, la primirea bunurilor în locul indicat de acesta.

4.13. Pasi pentru efectuarea unei comenzi telefonice:

4.13.1. Clientul apeleaza serviciul preluare comenzi, un operator MiniMini preia comanda cumparatorului prin intermediul telefonului solicitand totodata datele pentru livrare: nume, adresa de email, telefon, adresa de livrare (strada, numar oras, bloc, etaj, nr. ap, nr. casa)
4.13.2. Operatorul MiniMini cere acordul pentru trimiterea de informatii privind campaniile / produsele / serviciile / evenimentele organizate pentru informari viitoare (SMS/E-mail/Adresa de resedinta)
4.13.3. Operatorul MiniMini plaseaza comanda confirmand cu clientul toate datele mentionate anterior si ca, clientul are posibilitatea sa achite numerar, la primirea bunurilor în locul indicat de acesta.
4.13.3. După efectuarea Comenzii telefonice, Clientul va primi un e-mail (la adresa de e-mail indicata de acesta) si SMS (la numarul de telefon indicat de acesta) cu detaliile Produselor comandate, costul total al Comenzii telefonice, inclusiv costurile de livrare precum și un număr de identificare a Comenzii telefonice.
4.13.4. Clientul va confirma prin intermediul telefonului sau e-mailului urmatoarele:

  • Comanda telefonica inregistrata in conformitate cu discutia telefonica
    Acordul privind Termenii si conditiile MiniMini.
  • MiniMini va procesa Comanda telefonica imediat după confirmarea Clientului.

4.13.5. Prin apăsarea/activarea butonului FINALIZEAZĂ COMANDA Clientul transmite la MiniMini cererea/comanda sa de cumpărare privind Produsele selectate pe site-ul minimini.ro. Odată cu apăsarea/activarea butonului FINALIZEAZĂ COMANDA, Clientul confirmă că a luat la cunoștință de, respectiv acceptă necondiționat, caracteristicile, prețurile, cantitățile, Condițiile de Livrare ale Produselor selectate, precum și de ”Termenii și Condițiile MiniMini”, ”Termenii și Condițiile Generale ale site-ul minimini.ro”, ”Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal”si „Politica de utilizare cookie-uri”.
4.13.6. MiniMini este îndreptățita fie să accepte cererea/comanda de cumpărare transmisă de către Client, fie, după caz, să nu o accepte, încercând, dar fără a se obliga, să informeze Clientul cu privire la motivele neacceptării cererii/comenzii de cumpărare (de exemplu, dar fără a se limita la: datele furnizate de către Client sunt incomplete sau incorecte, livrare este solicitată în afara ariei de livrare in acord cu contractul semnat cu firmele de curierat, MiniMini are îndoieli cu privire la seriozitatea cererii/comenzii de cumpărare, cererea/comanda de cumpărare a unei cantități semnificative de produse de același tip/marcă în scopul revânzării, etc.).”4.13.7. MiniMini îşi rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru Produse şi Servicii care sunt afişate pe site-ul minimini.ro ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezintă preţuri evident eronate/derizorii pentru Produse (preţuri pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumpărator).
4.13.8. Acceptarea cererii/comenzii de cumpărare a Clientului de către Minimini are loc odată cu transmiterea, respectiv recepționarea prin poștă electronică a unui mesaj de confirmare (denumit în continuare ”Mesajul electronic de confirmare”).
4.13.9. Mesajul electronic de confirmare este transmis de către MiniMini în atenția Clientului la adresa de mesagerie electronică menționată de Client în Formular. Răspunderea MiniMini nu va putea fi atrasă în cazul unei adrese de mesagerie electronică greșit completată în Formular sau dacă Mesajul electronic de confirmare nu a putut fi recepționat de către Client. Mesajul electronic de confirmare conține informațiile completate în Formular și selectate de către Client, în special cu privire la Produsul sau Produsele comandate, Prețul de achitat de către Client precum și modalitatea de plată a Prețului, modalitatea și Condițiile de Livrare și Datele de identificare.
4.13.10. Clientul se obligă să citească și să verifice corectitudinea informațiilor conținute în Mesajul electronic de confirmare. În cazul în care Mesajul electronic de confirmare conține informații eronate Clientul va putea solicita la MiniMini corectarea acestora în termen de max. 2 ore de la data recepției Mesajului electronic de confirmare. În acest sens, Clientul va putea contacta Minimini prin E-Mail la adresa office@minimini.ro . MiniMini nu răspunde pentru eventuale informații eronate conținute în Mesajul electronic de confirmare.
4.13.11. Minimini își desfășoară activitatea comercială respectând întru totul prevederile legale în vigoare. Astfel, Minimini este îndreptățita să nu presteze vreo obligație contractuală cu privire la cererea/comanda de cumpărare, chiar și după acceptarea acesteia, dacă executarea acesteia implică încălcarea prevederilor legale (de ex.: dol, fraudă etc.).

5. COMISIOANE SI TAXE

5.1 Asigurare colet – Prin achitarea taxei de asigurare colet, în cazul deteriorării sau a pierderii coletului, Cumpărătorul nu trebuie să aștepte rezolvarea situației în termenul legal. Este suficient ca acesta să raporteze și să documenteze pierderea sau deteriorarea coletului, printr-un email adresat Vânzătorului, la adresa office@minimini.ro, iar Vânzătorul va trimite ramburs un nou colet identic, în maximum 2 – 3 zile lucrătoare. In cazul in care produsele care urmeaza a fi retrimise, nu se afla in stoc, se va restitui contravaloarea acestuia.
5.2 Serviciul de împachetare cadou – Prin achitarea taxei aferente serviciului de împachetare cadou, Vânzătorul va împacheta întreaga comandă a Cumpărătorului în folie de cadou, alături de o fundă decorativă.
Prețul este unic, indiferent de valoarea comenzii Cumpărătorului.
5.3 Modalități de transport
5.3.1 Livrare Standard
Prin alegerea acestui serviciu de transport, Cumpărătorul este de acord ca Vânzătorul să expedieze comanda în regim standard, în termen de 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea acesteia.
5.3.2 Ramburs la curier
5.3.3 Card Online
Prin alegerea serviciului de plata online, care va fi procesată prin intermediul MobilPay, cumparatorul nu va achita nicio taxa in plus.

6. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

6.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

6.1.1. Produsele personalizate (cu fotografia clientului)
Produsele personalizate nu au drept de retur conform legislatiei oug-34-2014 art 16 pct.c
„Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale următoarele:”

“c) furnizarea de produse confecţionate după specificaţiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar; „
6.1.2. Produse care intra in categoria produselor neacceptate pentru retur pe pagina Garantie si Retur

7. CONFIDENTIALITATE

7.1 Echipa noastra se obliga sa protejeze confidentialitatea vizitatorilor. Niciun fel de informatii cu caracter personal nu vor fi transmise catre terti, cu exceptia acelor terti parteneri care asigura buna functionare a acestui site.
7.2. Minimini.ro prelucreaza datele clientilor si vizitatorilor cu caracter personal, prin mijloace automatizate si manuale, destinate emiterii facturilor, livrarii comenzilor plasate, colectarea creantelor legate de acestea precum si rezolvarii solicitarilor in legatura cu activitatea desfasurata de companie. Datele cu caracter personal nu pot fi transferate in strainatate.
7.3. Minimini.ro se angajeaza sa colecteze si sa trateze datele pe care le oferiti conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private în sectorul comunicatiilor electronice, Ne obligam sa administram în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati.
7.4. Scopul colectarii datelor este acela de a se primi, prelucra, furniza comenzile de produse inregistrate pe site-ul nostru.

8. FACTURARE – PLATA

8.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului minimini.ro  sunt conform legislatiei in vigoare.
8.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
8.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute, precum şi pentru orice alte plati aferente Comenzii, prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Comanda.
8.5. Modalitati de Plata
Pentru a achita produsele comandate pe minimini.ro ai la dispozitie mai multe optiuni:

  • Plata numerar sau ramburs
  • Plata cu Card bancar VISA sau Mastercard (prin procesatorul de plati MobilPay)
8.4. Datele cardului de plata ale Utilizatorului/ Cumparatorului nu vor fi accesibile Minimini.ro si nici nu vor fi stocate de catre de Minimini.ro sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Utilizatorul/ Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

9. LIVRAREA BUNURILOR

9.1. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Dacă termenul de livrare este modificat de către producător, ori de către alte entități, (autorități vamale, transportatori), acesta va informa de îndată Cumpărătorul cu privire la modificarea intervenită (excepție prevăzută de art. 18 din O.U.G. nr. 34 /2014, alin. 1).
9.2. Expediem folosind serviciile de curierat de la DPD, SameDay și FanCourier.
9.3. Predarea către curier se face conform termenului de livrare indicat pe pagina produsului.
9.4. Minimini.ro va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
9.5. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
9.6. Vânzătorul, în cazul în care nu poate livra produsele comandate motivat de faptul că acestea nu mai sunt disponibile, va informa Cumpărătorul despre aceasta indisponibilitate, urmând ca sumele de bani achitate de către Cumpărător pentru produsul indisponibil să fie rambursate în termen de maximum 15 de zile calendaristice.
9.7. Termenele de livrare sunt afișate pe site la fiecare produs și variază în funcție de produs. Cu toate acestea, termenele de livrare pot fi modificate unilateral de către Vânzător în cazul în care acestea sunt afectate de întârzieri ale transportului datorate unor situații mai presus de puterea de control a Vânzătorului.
9.8. Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Cumparator în formularul de comandă, utilizând curieratul extern sau echipa internă de livrare.
9.9. Toate produsele Vânzătorului se livrează demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a putea fi transportate în siguranță. Vânzătorul va pune la dispozitia Cumparatorului modul de utilizare și funcționare a produselor cumpărate, prin scheme și instrucțiuni de montaj.
9.10.Cumpărătorul are obligația să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, precum și a componentelor fragile ambalate (piese din sticlă). Obiectiunile referitoare la eventualele nereguli sau lipsuri cu privire la integritatea coletelor (cutii deteriorate, sparte, pachete rupte, umede etc.) si a Produselor aferente acestora se vor face in momentul livrarii prin intocmirea unui proces verbal de constatare si prin refuzul primirii.
9.11. Orice reclamatii ulterioare cu privire la aceste aspecte, nu vor putea fi luate in considerare. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna, iar confirmarea o reprezinta semnatura de pe documentele de transport si factura.
9.12. Cumparatorul este unicul raspunzator de corectitudinea, realitatea si legalitatea datelor completate in Contul sau, aceste date fiind in mod automat cuprinse in facturile emise pentru Produsele achizitionate de acesta. Completarea Contului de catre Cumparator cu date eronate sau incomplete, fata de prevederile legii si ale Termenilor si Conditiilor precum si consecintele acestor fapte cad in sarcina exclusiva a Cumparatorului.
9.13. Pretul unitar si total, modalitatea de plata precum si termenul de plata sunt specificate pentru fiecare Comanda in parte in procesul de transmitere a acesteia.
9.14. Din momentul lansări comenzii la fabrica aceasta nu mai poate suporta modificari, anularea comenzii duce automat la pierderea avansului plătit!
9.15. Cumparatorul se obliga sa recepționeze produsele in termenul comunicat de vanzator in prealabil. In cazul in care cumparatorul nu accepta recepția produselor in condițiile mentionate , acesta va achita o taxa de depozitare de 2%/zi din valoare totala a comenzii.

10. OBLIGATIILE PARTILOR

10.1. Vanzatorul pune la dispozitia cumparatorului, in mod gratuit, informatii profesionale cu privire la produsele si serviciile sale, pentru a atinge finalitatea mentionata in comanda online. Continutul publicat in magazinul online Minimini.ro are caracter orientativ si prezinta informatii despre produsele comercializate de acesta, precum si alte date considerate de Vanzator ca fiind de interes pentru Cumparatori.
10.2. Minimini.ro este detinatorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuala asupra magazinului online, respectiv asupra marcilor, designului, functionalitatilor site-ului.
10.3. Imaginile produselor sunt afisate in magazinul online cu titlu de prezentare. Produsele efectiv comandate pot diferi sub aspectul unor caracteristici (ex. nuante de culoare) de aspectul real al produsului, in functie de lotul in care au fost fabricate.
10.4. Vanzatorul intreprinde demersuri in mod constant pentru a prezenta informatii cat mai corecte si relevante pentru produsele oferite spre vanzare. Daca preturile sau alte informatii despre produs au fost afisate gresit, ne alocam dreptul de a nu onora comanda si de a anunta clientul in legatura cu eroarea intervenita, daca livrarea nu s-a efectuat.
10.5. La solicitarea si cu acordul Cumparatorului, Minimini.ro poate recomanda cumparatorului achizitionarea altui produs de o calitate si la un pret echivalente cu cele solicitate in prima comanda. Comanda initiala se considera anulata la data confirmarii comenzii produsului/produselor ce inlocuiesc produsul initial.
10.6. Toate tarifele aferente Bunurilor din magazinul online sunt exprimate in lei (RON)
10.7. Cumparatorul este obligat sa furnizeze informatii reale, corecte si actuale despre entitatea sa atunci cand acestea i se cer, in caz contrar exista posibilitatea refuzarii comenzilor.
10.8. Cumparatorul este obligat sa accepte solutionarea eventualelor probleme in termen de 3 de zile de la data sesizarii acestora printr-un email adresat minimini.ro.
10.9. Cumparatorul se angajeaza sa accepte TERMENII SI CONDITIILE minimini.ro odata cu lansarea comenzilor si sa achite contravaloarea marfii prin metodele puse la dispozitie, la momentul transmiterii comenzii.
10.10. In cazul comenzilor plasate telefonic, Facebook Messenger, Instagram Messenger, TikTok Messenger, Whatsapp, cumparatorul accepta tacit Termenii si conditiile minimini.ro
10.11. Cumpărătorul are obligația să verifice din punct de vedere cantitativ și calitativ coletele, precum și a componentelor fragile ambalate (piese din sticlă). Obiectiunile referitoare la eventualele nereguli sau lipsuri cu privire la integritatea coletelor (cutii deteriorate, sparte, pachete rupte, umede etc.) si a Produselor aferente acestora se vor face in momentul livrarii prin intocmirea unui proces verbal de constatare si prin refuzul primirii. Orice reclamatii ulterioare cu privire la aceste aspecte, nu vor putea fi luate in considerare. Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna, iar confirmarea o reprezinta semnatura de pe documentele de transport si factura.
Cumparatorul este unicul raspunzator de corectitudinea, realitatea si legalitatea datelor completate in Contul sau, aceste date fiind in mod automat cuprinse in facturile emise pentru Produsele achizitionate de acesta. Completarea Contului de catre Cumparator cu date eronate sau incomplete, fata de prevederile legii si ale Termenilor si Conditiilor precum si consecintele acestor fapte cad in sarcina exclusiva a Cumparatorului.
10.12. Cumparatorul se angajeaza sa accepte coletul in momentul livrarii acestuia.

11. GARANTIE SI CONFORMITATE

11.1. Toate produsele beneficiaza de garantie, 24 luni de la data receptionarii acestuia. In perioada de garantie cumparatorul are dreptul in mod gratuit la inlocuirea produsului sau returnarea acestuia daca produsul in cauza prezinta defecte din vina producatorului (Aceste defecte nu fac referire la componentele auxiliare sau accesoriilor produselor). Produsele comercializate pe acest site sunt in perfecta concordanta cu normele si cerintele europene aplicabile la aceasta data inclusiv pe teritoriul Romaniei.
11.2. SC MINIMINI KIDS BOUTIQUE SRL, având sediul social în Sancraiu de Mures, str. Muresului, 133i, jud. Mures, înregistrată la ORC cu nr. J26/1706/2023, CUI 49101679, declarăm pe propria răspundere, cunoscând prevederile art.292 Cod Penal cu privire la falsul în declarații și prevederile art. 5 din HG nr. 1022 / 2002 cu privire la regimul produselor și serviciilor care pot pune în pericol viață, sănătatea, securitatea muncii și protecția mediului, faptul că produsul / produsele achizitionate prin site-ul web minimini.ro nu pune în pericol viață, sănătatea și securitatea muncii, nu produce impact negativ asupra mediului și este în conformitate cu normativele europene şi internaţionale aplicabile.

12. RETURNAREA PRODUSELOR

12.1. Conform dispozitiilor OUG nr.34/2014, Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris Vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare. In situatia mentionata mai sus, clientul are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie. Plata transportului aferenta produsului returnat sau a produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului. La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie si documentele insotitoare din colet.Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sa nu prezinte semne de uzura si urme de asamblare, etichetele si documentele insotitoare ale acestuia nu trebuie sa lipseasca. Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă,  Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată.
12.2. In cazul in care Cumparatorul sesizeaza ca a primit comanda neconforma standardelor minimini.ro, acesta poate depune o sesizare in scris, la adresa office@minimini.ro, urmand ca in termen de 3 zile lucratoare, un reprezentat minimini.ro sa revina cu o solutionare.

ATENTIE: Produsele care au fost desfacute trebuie returnate nedeteriorate, impreuna cu toate piesele primite, in caz contrar returnarea sumei de bani devine imposibila.

12.3. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca un produs nou ne rezervam dreptul de a diminua valoarea produsului pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs utilizat, iar in cazul in care produsul este intr-o stare in care nu il putem re-vinde, ne rezervam dreptul sa refuzam produsul.

12.4. NU se acceptă la retur următoarele produse:

  • din motive de igiena nu se accepta retur lenjeria sau alte articole intime ( ex.: pompe de san, aspiratoare nazale, sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane san, suzete, etc. sau care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid).
  • produsele purtate, folosite, cu etichete rupte.
  • produsele de igienă personală (aceste produse vor fi sigilate sau etichetate cu sigilii VOID). Defacerea foliei sau a sigiliului VOID, duce automat la anularea dreptului de retur.
  • produsele realizate pe comandă specială, conform specificațiilor clientului
  • contravaloarea serviciilor prestate pentru produsele personalizate (ex. produsele digitale, carduri cadou, servicii de design personalizate – ex. invitatii de botez digitale etc.)
  • produsele personalizate (printate sau brodate cu elemente personalizate, precum, nume, data nasterii, etc.)
  • produse care prezintă urme de lovire sau deteriorare (exceptând cazul în care coletul a fost trimis deteriorat și s-a semnalat acest lucru imediat după preluarea acestuia, fie în maxim 24 ore de la recepționarea coletului)
  • produse montate și ulterior demonate, acțiuni ce au dus la deteriorarea ori uzarea acestuia
  • produse returnate cu accesorii lipsă. Pentru retur trebuie returnate produsul/-le complet/complete, componentele si accesoriile aferente acestuia. In caz contrat, returul va fi anulat.

12.5. Produsele ce fac obiectul returului se returneaza, de preferat, in cutia originala.
12.6. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre CLIENT, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur, intr-un cont bancar furnizat de catre acesta in formularul de retur.
12.7. Nu acceptăm produse trimise ramburs sau prin poștă. In cazul in care ati platit o taxa de transport atunci cand ati primit coletul, contravaloarea acestuia nu se mai returneaza.
12.8. Se admit la retur produsele care prezinta defecte de fabricatie sau de orice alta natura care nu au aparut din vina consumatorului, minimini.ro se obligă să înlocuiască produsele ce fac obiectul reclamației, în termenul cel mai scurt posibil și să suporte toate cheltuielile ce derivă din aceste acțiuni. În cazul în care minimini.ro se află în imposibilitatea înlocuirii produselor, clientului i se va restitui contravaloarea acestora.
12.9. Dacă produsele solicitate se dovedesc a avea defecte de fabricație, clientul este obligat să intre în contact cu minimini.ro în termen de 24 ore de la primirea lor.
12.10. In cazul in care dimensiunile mobilierului sunt furnizate de Cumparator, acesta isi asuma integral raspunderea pentru corectitudinea datelor furnizate Vanzatorului. De asemenea, raspunde pentru alegerile sale in legatura cu culorile sau materialele mobilierului cumparat.
12.11. In cazul in care se constata deficiente ale produselor ca urmare a interventiei Cumparatorului in vederea executarii de diverse montaje, mobilierul isi pierde garantia oferita de Vanzator, acesta fiind exonerat de orice obligatie.
12.12. Pentru a beneficia de garantie, Cumparatorul trebuie sa foloseasca si sa intretina corespunzator produsele cumparate.
12.13. Cumparatorul este de acord cu faptul ca produsele din material PAL, acrylux, tesaturi, piele ecologica, furnir, nu pot fi fabricate identic din punct de vedere al nuantelor de culoare pe diferite suprafete si al particularitatilor aparente pe material. Acestea nu pot fi considerate defecte de calitate.
12.14. Cumparatorul declara ca a fost informat corect, complet si precis de catre Vanzator, asupra pretului, caracteristicilor produselor achizitionate, perioada de garantie, durata medie de utilizare a produselor, principalele caracteristici tehnice si calitative.

13. Procedura de Retur

13.1 .Pasii pentru returnarea unui sau mai multor produse:
PAS 1
: Completati formularul de retur de mai jos pentru a ne instiinta ca doriti sau urmeaza sa trimiteti produsul retur sau pentru orice alte nelamuriri.
PAS 2: Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor de mai sus.
PAS 3: Ambalati produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului. Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii.
PAS 4: Expediati coletul prin orice serviciu de curierat rapid la adresa: MINIMINI KIDS BOUTIQUE SRL, Sâncraiu de Mureș, Str. Mureșului, nr. 133i, jud. Mureș, Telefon +40 755 550 890 mentionand pe colet “Retur Produs”.
Nu se accepta la retur colete cu plata ramburs si nu acceptam retururile prin Posta Romana.
13.2. Dupa receptionarea coletului veti fi contactat(a) pe telefon de un membru al departamentului Relatii Clienti care se va ocupa de returul produsului dumneavoastra. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile de la retur doar prin transfer bancar in contul IBAN specificat in formularul de retur. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare NU includ cheltuielile de transport (conform ord. 130/2000).
13.3. In cazul in care se opteaza pentru:
Inlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil urmand sa fiti contactat de unul dintre colegii nostri pentru comunicarea statusului noii livrari.
Rambursarea contravalorii produsului, aceasta va fi facuta in termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea produselor returnate. Returnarea contravalorii sub forma de voucher, pe care il puteti folosi intr-o viitoare comanda, aceasta va fi facuta in termen de maxim 5 zile de la receptionarea coletului cu produsele returnate.
13.4. Daca produsul (produsele) nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus compania noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina clientului.
Garantarea calitatii si conformitatii serviciilor oferite de acest site, acordarea garantiilor si returnarea produselor se realizeaza in conformitatea cu legislatia specifica in domeniu, respectiv: Comert electronic asa cum se precizeaza pe site-ul oficial al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor in Romania – http://www.anpc.ro/.
13.5. Pentru informații suplimentare sau nelămuriri vă stăm la dispoziție cu mare drag de Luni pana Vineri între orele 09:00 – 17:00 la adresa de e-mail: office@minimini.ro sau telefonic la numărul: +40 755 550 890.

14. COMUNICARI COMERCIALE

14.1. Prin plasarea unei comenzi online, pe site-ul minimini.ro, telefonic, e-mail sau prin orice alte mijloace, Cumparatorul este de acord ca Vanzatorul sa ii pastreze datele si sa ii trimita, periodic, comunicari comerciale cu privire la promotiile active pe site.
14.2. Cumparatorul isi poate modifica in orice moment optiunea cu privire la acordul dat Vanzatorului pentru Comunicarile Comerciale continand informatii generale si tematice inclusiv informatii cu privire la oferte sau promotii, prin contactarea Vanzatorului, pe adresa de email office@minimini.ro, specificand platforma de la care doreste sa se dezaboneze.

14.3. RECENZIILE
Colectarea, moderarea și publicarea recenziilor

Indiferent de modul de colectare ori de produsul sau serviciul vizat, toate recenziile sunt supuse regulilor descrise în prezenta secțiune, completate cu cele prevăzute de legislația în vigoare.
14.3.1.  Colectarea recenziilor
Recenziile pot fi colectate în mod solicitat sau nesolicitat, după cum urmează:
– pot fi solicitate prin e-mail, cu respectarea regulilor privind protecția datelor cu caracter personal. Utilizatorii nu sunt obligați în niciun fel să acorde recenzii;
– de asemenea, recenziile pot fi solicitate, cu titlu general, în cadrul unor campanii organizate de MINIMINI ori, dupa caz, de MINIMINI si Parteneri. În acest sens, MINIMINI poate organiza campanii de încurajare a publicării unei recenzii a Produsului sau Serviciului achiziționat de anumiți Utilizatori ori, in cazul Produselor MARKETPLACE, a unei recenzii privind Partenerul care a pus la vanzare Produsul sau Serviciul achizitionat de Utilizator, prin astfel de campanii urmărindu-se obținerea unei opinii personale, constructive și sincere a Clienților ce au achiziționat Produsul sau Serviciul, fără ca eventualele recompense oferite în cadrul unor astfel de campanii să urmărească obținerea unei anumite recenzii ori unui anumit rating. Eventualele recompense oferite în cadrul unor astfel de campanii au ca scop exclusiv mulțumirea pentru oferirea unei recenzii care îi va ajuta pe ceilalți utilizatori să ia o decizie informată cu privire la achiziția Produsului sau Serviciului, respectiv cu privire la Partener;
– din secțiunea „Adaugă recenzia ta” aflată în pagina SITE a fiecărui produs pot fi lăsate recenzii fără a exista o solicitare.
Într-un termen rezonabil după achiziționarea unui Bun sau Serviciu (de regulă după termenul de 14 zile în care Clientul poate returna Produsul sau, după caz, Serviciul, retrăgându-se din contractul de vânzare) Clientul poate fi contactat prin aceleași canale de comunicare agreate în momentul lansării Comenzii, pentru transmiterea unui review legat de Bunul sau Serviciul achiziționat de pe Site. Astfel, Clientul se implică activ în crearea de noi servicii și detalierea caracteristicilor Bunurilor sau Serviciilor și informarea altor posibili cumpărători de pe Site cu privire la Produsele achizitionate ori cu privire la Partenerul care a oferit spre vanzare Produsele. Opiniile dvs. sunt atent analizate de angajații MINIMINI care le utilizează ca ghid în alegerea gamei de Produse si Servicii oferite Clientilor. Pașii pentru lăsarea unei recenzii, indiferent de modalitatea de colectare:
a). Accesarea SITE-ului
b). Conectarea în propriul CONT de UTILIZATOR
c). Accesarea secțiunii „Produse” și selectarea produsului/serviciului pentru care se va lăsa recenzie sau, dupa caz, a secțiunii „Comenzile mele”
d). Accesarea secțiunii „Recenzii” -> „Adaugă recenzia ta” sau, dupa caz prin accesarea comenzii dorite si selectarea produsului pentru care se dorește acordarea recenziei
e). Completarea câmpurilor disponibile și acordarea unui rating în concordanță cu recenzia
f). Publicarea, opțională, a unei imagini privind Produsul sau Serviciul achiziționat
g). Acceptarea, obligatorie, a Termenilor și Condițiilor și a prelucrării datelor cu caracter personal în condițiile Politicii privind protectia datelor cu caracter personal – https://minimini.ro/termeni-si-conditii/.

Orice recenzie, indiferent de modalitatea de colectare, trebuie să respecte următoarele reguli privind recenziile („Regulile MINIMINI privind recenziile”):
– recenzia trebuie să provină de la un client MINIMINI sau, dupa caz, client al Partenerului care a achiziționat efectiv Produsul sau Serviciul de pe Site (vezi secțiunea Moderarea și verificarea recenziilor pentru a înțelege cum se face această verificare);
– în procesul de acordare a unei recenzii trebuie completate toate câmpurile marcate drept obligatorii, inclusiv acordarea unui rating în concordanță cu conținutul recenziei;
– recenzia trebuie redactată în limba română, fiind, însă, permise cuvintele sau expresiile în limbi străine de largă utilizare în toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: Babynest, Voucher, Gift etc.);
– recenzia trebuie redactată într-un limbaj corespunzător; nu este permisă utilizarea unui limbaj care conține remarci jignitoare sau defăimătoare la adresa oricărei persoane fizice sau juridice, limbaj violent, rasist, amenințător, care îndeamnă la săvârșirea unei fapte prevăzute de legea penală sau contravențională, care incită la ură sau discriminare;
– recenzia trebuie sa utilizeze un limbaj inteligibil;
– recenzia trebuie să se refere în principiu la caracteristicile, funcționalitățile, specificațiile produsului sau serviciului achiziționat și evaluat;
– recenzia trebuie să reflecte opinia personală, sinceră, corectă, neînșelătoare și constructivă a utilizatorului privind produsul sau serviciul evaluat;
– conținutul recenziei nu trebuie să cuprindă date sau informații cu caracter personal ale Utilizatorului sau ale oricărei terțe persoane, inclusiv dar fără a se limita la: nume, numere de telefon, adrese de e-mail, adresa de livrare sau de domiciliu, date ale contului sau cardului bancar, precum și orice informații care ar putea duce la un furt de identitate;
– conținutul recenziei nu trebuie să încalce drepturile de autor sau orice alte drepturi ale unor terțe părți;
– recenzia nu trebuie să facă referire directă sau indirectă la un alt comerciant ce desfășoară aceeași activitate comercială ca și MINIMINI, cu excepția recenziilor ce privesc Partenerii care au pus la vânzare Produsul sau Serviciul achiziționat de Utilizator de pe Site;
– recenzia nu trebuie să conțină materiale de natură publicitară;
– recenzia nu trebuie să încalce orice prevedere legală aplicabilă.

De asemenea, orice imagine încărcată în cadrul recenziei trebuie să respecte regulile de mai sus, și, în plus, să nu conțină viruși ori să prezinte un conținut alterat în orice fel.

14.3.2. Moderarea și verificarea recenziilor

Moderarea recenziilor adăugate pe Site se face atât prin sisteme automate, precum și, dacă este cazul, prin verificări și analize manuale pentru a ne asigura că sunt respectate în totalitate Regulile MINIMINI privind recenziile.
Recenziile lăsate de un Utilizator vor fi verificate în mod special pentru a ne asigura că aceasta provine de la un Client care a achiziționat efectiv Produsul sau Serviciul, iar conținutul acesteia reflectă experiența reală a acestui Client.
Deși recenziile pot fi adăugate doar de către Utilizatori conectați în Contul personal de client, efectuăm și următoarele verificări:
– prin sisteme automate, în baza verificării și confirmării de către sistemul intern că recenzia provine de la un client care a achiziționat efectiv produsul/serviciul („Achiziție verificată”), presupunând verificarea următoarelor aspecte:
1. statusul Comenzii plasate/efectuate de Utilizator pentru respectivul Produs sau Serviciu este complet
2. Utilizatorul nu a mai plasat o recenzie pentru acel Produs sau Serviciu;

– prin verificări manuale, ceea ce presupune verificarea respectării celorlalte reguli menționate în secțiunea Regulile MINIMINI privind recenziile.

Etapele descrise mai sus sunt valabile pentru orice verificare ce privește respectarea Regulilor MINIMINI privind recenziile.
Întreaga verificare a achiziției nu poate depăși un termen de maximum 15 (cincisprezece) zile lucrătoare de la data plasării recenziei de către Utilizator.

În măsura în care apreciem că oricare dintre Regulile MINIMINI privind recenziile este încălcată, recenzia nu va fi publicată și vom notifica Utilizatorul care a adăugat recenzia cu privire la acest aspect, printr-un mesaj automat. Dacă după primirea mesajului automat și în urma reparcurgerii sectiunii Regulile MINIMINI privind recenziile, Utilizatorul apreciază că, în mod neîntemeiat (i.e., fără a exista un temei în Regulile MINIMINI privind recenziile), recenzia nu a fost publicată, poate solicita informații/detalii suplimentare prin formularul de contact disponibil în secțiunea „Suport clienți” -> „Contact”.

14.3.3. Publicarea recenziilor

În măsura în care apreciem că sunt respectate Regulile MINIMINI privind recenziile, recenzia va fi publicată pe Site. Clientul va fi notificat cu privire la publicarea recenziei.

14.3.4. Clasificarea recenziilor

În mod implicit, recenziile sunt sortate în ordine cronologică, de la cele mai recente la cele mai vechi. Există, de asemenea, posibilitatea de a clasifica recenziile după modul „cele mai populare”, acest criteriu luând în considerare votul acordat de ceilalți utilizatori cu privire la utilitatea acelei recenzii, recenziile fiind ordonate de la cele care conțin cel mai bun rating la cele care conțin cel mai slab rating.

14.3.5. Editarea recenziilor după publicare

O recenzie poate fi editată de către Utilizatorul care a adăugat-o, iar echipa MINIMINI, în urma verificărilor efectuate, apreciază că utilizatorul este titularul recenziei postate inițial, iar recenzia editată îndeplinește condițiile Regulile MINIMINI privind recenziile.

15. RASPUNDERE

15.1. Prin plasarea unei Comenzi pe site-ul minimini.ro sau prin intermediul e-mail-ului, clientul isi asuma faptul ca furnizorul poate modifica, edita sau decupa fisierul grafic astfel incat comanda sa fie conform standardelor minimini.ro si dorintelor clientului in ceea ce priveste dimensiunile, efectele imaginii etc.
15.2. Vanzatorul isi rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele si Conditiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la momentul afisarii in Site.

16. FOLOSIREA COOKIE-URILOR

16.1. Vezi Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.

17. FORTA MAJORA

17.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

18. ALTE INFORMAȚII

Pe Site vor fi publicate periodic Regulamente ale campaniilor aflate în desfășurare; acestea descriu în detaliu termenii și condițiile speciale aplicabile fiecărei campanii și completează dispozițiile prezentului document „Termeni și condiții de utilizare a Site-ului“.

Promoțiile afișate vor fi valabile pentru perioade limitate de timp, specificate pe pagina de prezentare a produselor de pe Site/Regulamentele speciale și în limitele stocurilor disponibile.

MINIMINI își rezervă dreptul de a completa și/sau modifica orice informație publicată pe Site fără a anunța în prealabil Utilizatorii Site-ului.

19. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

16.1. Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Vanzator si Utilizatori / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Mures.