FAQ’s

Întrebări frecvente

Întrebări generale

Te rugăm să verifici folderul de spam și să te asiguri dacă ai introdus adresa de e-mail corectă în timpul procesului de comandă. Dacă nu găsești o confirmare a comenzii sau nu ești sigur, te rugăm să contactezi serviciul nostru pentru clienți. Îți stăm la dispoziție cu informații suplimentare cu mare drag!

Comenzile plasate către furnizorii noștri (produsele disponibile doar în stocul furnizorului) din păcate nu pot fi modificate. Cu toate acestea, putem modifica articole individuale sau întreaga comandă în cazul în care acestea nu sunt în execuție încă, sau în pregătire pentru expediere. Deasemenea comenzile cu articolele aflate pe stoc, și livrate direct din depozitul nostru, pot fi modificate până la ora 14. Comenzile plasate după această oră, vor fi expediate doar a 2-a zi lucrătoare. Te rugăm să contactezi serviciul nostru pentru clienți cât mai curând posibil la +40 755 550 890 (luni-vineri între orele 9:00 – 17:00) sau să ne scrii un e-mail pe office@minimini.ro.

Comenzile cu produsele care se află în stocul furnizorului, din păcate nu pot fi anulate. Cu toate acestea, putem anula articole individuale sau întreaga comandă în cazul în care acestea nu sunt în execuție încă, sau în pregătire pentru expediere. Deasemenea comenzile cu articolele aflate pe stoc, și livrate direct din depozitul nostru, pot fi anulate în maxim 2 ore de la plasarea comenzii. Te rugăm să contactezi serviciul nostru pentru clienți cât mai curând posibil la +40 775 550 890 (luni-vineri între orele 9:00 – 17:00) sau să ne scrii un e-mail pe office@minimini.ro.

Atâta timp cât comanda ta nu a fost încă expediată, poți contacta serviciul nostru pentru clienți la numărul de telefon +40 775 550 890 (luni-vineri între orele 9:00 – 17:00) sau ne poți trimite un e-mail pe adresa office@minimini.ro pentru schimbarea adresei de livrare. Te rugăm să reții: pentru comenzile deja plasate nu avem posibilitatea de a face modificări ulterioare la adresa de livrare. Dacă totuși un colet a fost deja expediat deja și dorești să modifici adresa, vom contacta firma de curierat pentru modificarea acestuia. În acest caz se va percepe o taxă de redirecționare colet și va fi comunicat suma exactă în momentul redirecționării. Această sumă va fi achitată de tine, cash, direct la curier, în momentul livrării.

Dacă ai comandat un card cadou digital, acesta este atașat prin e-mail la confirmarea comenzii tale. Prin urmare, te rugăm să verifici folderul de spam și adresa de e-mail utilizată. Dacă nu ai găsit fișierul, te rugăm să ne contactezi telefonic la +40 775 550 890 (luni-vineri între orele 9:00 – 17:00) sau prin e-mail la adresa office@minimini.ro.

Dacă ai comandat un card cadou fizic cu livrare prin curierat rapid și acesta nu a sosit în mai mult de 3 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, te rugăm să ne contactezi telefonic la +40 775 550 890 (luni-vineri între orele 9:00 – 17:00) sau prin e-mail la adresa office@minimini.ro.

Desigur. La plasarea comenzii te rugăm să bifezi „Persoană juridică” și să completezi câmpurile cu datele firmei și datele de livrare aferente. În colet vei regăsi factura fiscală. deasemenea ne poți solicita factura în format digital pe adresa de e-mail: office@minimini.ro

Din păcate, nu putem oferi o achiziție în cont pentru grădiniță sau alte instituții publice. Însă avem posibilitatea de a emite o factură proformă în baza căreia vei achita valoarea produselor în avans. Pentru acest lucru te rugăm să contactezi serviciul nostru clienți pentru detalii telefonice la +40 775 550 890 (luni-vineri între orele 9:00 – 17:00) sau prin e-mail la adresa office@minimini.ro.

Plata produselor

Poți schimba metoda de plată direct din contul tău din secțiunea Comenzile mele. Te rugăm să reții că acest lucru este posibil doar în cazul comenzilor aflate în procesare. Dacă totuși o comandă a fost procesată deja, însă nu a fost expediată încă, te rugăm să ne contactezi în cel mai scurt timp posibil la numărul de telefon +40 775 550 890 sau prin e-mail la office@minimini.ro, pentru a modifica metoda de plată. Din păcate metoda de plată a comenzilor deja expediate, nu poate fi modificată.

Din păcate nu există posibilitatea de a aplica mai multe coduri voucher primite de la minimini.ro într-o singură comandă. Acest lucru este posibil doar în cazul cardurilor cadou achiziționate sau primite.

Din păcate, nu oferim coduri de reducere pentru clienții noi. Însă ne rezervăm dreptul de a schimba acest lucru ocazional prin diferite campanii promoționale.

Livrarea produselor

Vei primi o confirmare automată cu numărul de AWB prin e-mail în momentul expedierii coletului. Te rugăm să verifici folderul de spam și să te asiguri că ai introdus adresa de e-mail corectă în comandă. Dacă nu ești sigur, ne poți contacta de luni până vineri, între orele 09:00 – 17:00 la numărul +40 775 550 890 sau prin e-mail la office@minimini.ro. Deasemenea vei primi de la firma de curierat un SMS de confirmare cu numărul AWB-lui în momentul ridicării coletului de la depozitul nostru.

Toate comenzile finalizate vor fi expediate prin curierat în 1-2 zile lucrătoare în orașe și municipii, și 2-3 zile lucrătoare în sate și comune, excepție făcând produsele realizate pe comandă, unde termenul de livrare este afișat pe pagina produsului. Te rugăm să reții că aceste termene se referă stric la perioada de după finalizarea comenzii și nu include perioada de execuție sau procesare comandă.

În acest caz te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon +40 775 550 890 sau prin e-mail la office@minimini.ro, specificând numărul comenzii, sau numele și numărul de telefon din comanda plasată.

Din păcate, se întâmplă din când în când ca firmele de curierat să ne returneze coletele din cauza lipsei adresei corecte sau eșuarea contactării destinatarului prin telefon fie dificultăților interne întâmpinate. Din păcate, returul nu poate fi oprit, dar ești binevenit să ne contactezi prin telefon la numărul +40 775 550 890 sau prin e-mail la office@minimini.ro indicând numărul de comandă, apoi vom verifica dacă vă putem expedia din nou coletul după primire. Te rugăm să reții că în acest caz vor fi aplicate taxe suplimentare pentru expedierea coletului.

Dacă observi o deteriorare evidentă a coletului în timpul livrării, te rugăm să refuzi primirea coletului și să contactezi deîndată serviciul nostru pentru clienți.

Dacă totuși ai preluat un produs deteriorat, urmează pașii de mai jos:

1. Anunță-ne în cel mult 24 de ore de la primirea coletului.
2. Trimite-ne poze cu produsul și, în funcție de categoria din care face parte produsul tău, îți spunem cum să procedezi.
3. Te rugăm să lași comanda ambalată și să păstrezi cutia deteriorată până când vei primi un feedback de la noi.
4. Dacă produsul este complet deteriorat și nefuncțional, îl poți returna prin procedura de retur.

Reclamații & Retur

Potrivit OUG nr. 34/2014, Cumpărătorul are dreptul ca în termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii să returneze produsul / produsele comandat(e).

În acest scop, trebuie să notifici MiniMini în scris, completând formularul de retul de pe siteul nostru, asupra intenției tale de a returna produsul / produsele achiziționat(e), fără obligativitatea invocării unui motiv anume. Te rugăm să verifici condițiile returnării produselor afișate pe site-ul nostru web la pagina Garanție și Retur. În cazul nerespectării condițiilor de mai sus, MiniMini poate refuza returul produsului / produselor.

MiniMini are obligația să returneze contravaloarea produsului / produselor în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului / produselor returnat(e).

Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, clientul are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie. Plata transportului aferenta produsului returnat sau a produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului. La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie si documentele insotitoare din colet.Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, sa nu prezinte semne de uzura si urme de asamblare, etichetele si documentele insotitoare ale acestuia nu trebuie sa lipseasca.

ATENTIE: Produsele care au fost desfacute trebuie returnate nedeteriorate, impreuna cu toate piesele primite, in caz contrar returnarea sumei de bani devine imposibila.
Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca un produs nou ne rezervam dreptul de a diminua valoarea produsului pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs utilizat, iar in cazul in care produsul este intr-o stare in care nu il putem re-vinde, ne rezervam dreptul sa refuzam produsul.

NU se acceptă la retur următoarele produse:

  • din motive de igiena nu se accepta retur lenjeria sau alte articole intime ( ex.: pompe de san, aspiratoare nazale, sterilizatoare, aparate aerosol, tampoane san, suzete, etc. sau care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid).
  • produsele purtate, folosite, cu etichete rupte.
  • produsele de igienă personală (aceste produse vor fi sigilate sau etichetate cu sigilii VOID). Defacerea foliei sau a sigiliului VOID, duce automat la anularea dreptului de retur.
  • produsele realizate pe comandă specială, conform specificațiilor clientului
  • contravaloarea serviciilor prestate pentru produsele personalizate (ex. produsele digitale, carduri cadou, servicii de design personalizate – ex. invitatii de botez digitale etc.)
  • produsele personalizate (printate sau brodate cu elemente personalizate, precum, nume, data nasterii, etc.)
  • produse care prezintă urme de lovire sau deteriorare (exceptând cazul în care coletul a fost trimis deteriorat și s-a semnalat acest lucru imediat după preluarea acestuia, fie în maxim 24 ore de la recepționarea coletului)
  • produse montate și ulterior demonate, acțiuni ce au dus la deteriorarea ori uzarea acestuia
  • produse returnate cu accesorii lipsă. Pentru retur trebuie returnate produsul/-le complet/complete, componentele si accesoriile aferente acestuia. In caz contrat, returul va fi anulat.

Produsele ce fac obiectul returului se returneaza, de preferat, in cutia originala.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre CLIENT, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur, intr-un cont bancar furnizat de catre acesta in formularul de retur.
Nu acceptăm produse trimise ramburs sau prin poștă. In cazul in care ati platit o taxa de transport atunci cand ati primit coletul, contravaloarea acestuia nu se mai returneaza.

Se admit la retur produsele care prezinta defecte de fabricatie sau de orice alta natura care nu au aparut din vina consumatorului, minimini.ro se obligă să înlocuiască produsele ce fac obiectul reclamației, în termenul cel mai scurt posibil și să suporte toate cheltuielile ce derivă din aceste acțiuni. În cazul în care minimini.ro se află în imposibilitatea înlocuirii produselor, clientului i se va restitui contravaloarea acestora.
Dacă produsele solicitate se dovedesc a avea defecte de fabricație, clientul este obligat să intre în contact cu minimini.ro în termen de 24 ore de la primirea lor.

Procedura de Retur

PAS 1: Completati formularul de retur de mai jos pentru a ne instiinta ca doriti sau urmeaza sa trimiteti produsul retur sau pentru orice alte nelamuriri.
PAS 2: Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor de mai sus.
PAS 3: Ambalati produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului. Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii.
PAS 4: Expediati coletul prin orice serviciu de curierat rapid la adresa: MINIMINI KIDS BOUTIQUE SRL, Sâncraiu de Mureș, Str. Mureșului, nr. 133i, jud. Mureș, Telefon +40 775 550 890 mentionând pe colet “Retur Produs”.
Nu se accepta la retur colete cu plata ramburs si nu acceptam retururile prin Posta Romana.

Dupa receptionarea coletului veti fi contactat(a) pe telefon de un membru al departamentului Relatii Clienti care se va ocupa de returul produsului dumneavoastra. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile de la retur doar prin transfer bancar in contul IBAN specificat in formularul de retur. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare NU includ cheltuielile de transport (conform ord. 130/2000).

In cazul in care se opteaza pentru:
Inlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil urmand sa fiti contactat de unul dintre colegii nostri pentru comunicarea statusului noii livrari.
Rambursarea contravalorii produsului, aceasta va fi facuta in termen de maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea produselor returnate. Returnarea contravalorii sub forma de voucher, pe care il puteti folosi intr-o viitoare comanda, aceasta va fi facuta in termen de maxim 5 zile de la receptionarea coletului cu produsele returnate.

Daca produsul (produsele) nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus compania noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina clientului.
Garantarea calitatii si conformitatii serviciilor oferite de acest site, acordarea garantiilor si returnarea produselor se realizeaza in conformitatea cu legislatia specifica in domeniu, respectiv: Comert electronic asa cum se precizeaza pe site-ul oficial al Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor in Romania – http://www.anpc.ro/.

Pentru informații suplimentare sau nelămuriri vă stăm la dispoziție cu mare drag de Luni pana Vineri între orele 09:00 – 17:00 la adresa de e-mail: office@minimini.ro sau telefonic la numărul: +40 775 550 890.

Poți găsi Formularul de retur pe pagina „Garanție și Retur„.

Ne pare rău să auzim asta! Te asigurăm că în cel mai scurt timp posibil vom remedia situația și te rugăm să ne contactezi prin telefon la numărul +40 775 550 890 sau prin e-mail la office@minimini.ro indicând numărul de comandă.

Dacă dorești să ne semnalizezi o situație, să faci o reclamație fie să ne specifici modalități de îmbunătățire a serviciilor oferite, o poți face în scris la adrea de e-mail: office@minimini.ro

Altele

Desigur! Poți opta la împachetarea coletului tău contra sumei indicate la finalizarea comenzii. În acest caz factura nu va fi atașată coletului tău. Deasemenea putem tipării gratuit mesajul tău (specificat la chack-out la secțiuea Mesaj) și îl vom ambala în colet.

Din păcate, de obicei nu există termene de livrare fixe pentru aceste articole. Cu toate acestea, putetți plasa comanda articolul în magazin nostru online, apoi veți fi informat prin e-mail când acesta a ajuns în depozitul nostru și este pregătit pentru livrare.

Te rugăm să accesezi secțiunea „Contul meu” și să apeși pe butonul „Am uitat parola”. Vei primi automat pe e-mailul contului creat un link cu schimbarea parolei.

Ne pare rău să auzim asta! Ne poți trimite un e-mail pe office@minimini.ro fără invocarea unui motiv, iar noi ne vom asigura de ștergerea contului tău în cel mai scurt timp posibil.

Contact

Ai și alte întrebări?